Raw food strava – jídelníček

Doporučuji lehkou stravu – raw food, popř. vegetariánskou stravu je dle mého názoru ideální pro pobyt ve tmě. Ke snídani upřednostňuji smoothie (mixované ovoce nebo zelenina s vodou). Jedná se o nápoj plný vitamínů, který vás zasytí na celé dopoledne. Většinou do něho přidávám i pár zelených listů (špenát, pažitka, salát, kedlubnové listy, pampeliška atd.) a někdy i různá semínka (konopné, chia a jiné). Také dostanete několik kousků ovoce, oříšků nebo mandlí namočených přes noc (mají daleko lepší chuť) a na odpoledne tam budete mít hlavní jídlo – může být jen polévka a zeleninový salát.

 

Fruits and vegetable collage.  Healthy nutrition concept

Připravila jsem vzor možného jídelníčku raw food stravy:

1. den – smoothie, sezonní ovoce (meloun, jablka, hrušky, švestky, atd.) pohanka s pestem, rajčata, okurky, zeleninový salát

2. den – smoothie, sezonní ovoce, oříšky, mandle, špagety tří barev, rajčatová polévka

3. den – smoothie, sezonní ovoce, špenátový krém, zeleninový salát se semínky

4. den – smoothie, sezonní ovoce, oříšky, mandle, plněná rajčata, cuketová polévka

5. den  – smoothie, sezonní ovoce,, pohanka s pestem, okurkou a černými olivami, zeleninový salát

6. den – smoothie, sezonní ovoce, cuketové lasagne (popř. cuketovo-kedlubnové špagety, kapiová polévka

salad1

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *